FAQ
Hieronder vindt u een overzicht van de meestgestelde vragen. Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op
Bestellen
1. Hoe kan ik een product zoeken?
Binnen de webwinkel vindt u rechtsboven de functionaliteit "Zoeken". Hier kunt u een zoekterm invullen om te zoeken in ons assortiment.
2. Hoe kan ik een product bestellen?
U kunt een product bestellen door bij de informatiepagina van het product te klikken op de button "Koop nu". Het artikel wordt dan in uw winkelwagen geplaatst. U kunt daarna doorgaan met winkelen. Daarna kunt u de producten in de winkelmand afrekenen.
3. Hoe weet ik welke producten in mijn winkelwagen liggen?
Rechtsboven in uw scherm vindt u een overzicht van het aantal producten in uw winkelwagen en de kosten van de producten.
4. Ik wil een wijziging doorvoeren in de winkelwagen, hoe doe ik dit?
U kunt wijzigingen doorvoeren binnen de winkelmand. U kunt een product uit de winkelwagen verwijderen door een vinkje te plaatsen in de kolom verwijderen achter dit product. Daarna klikt u op "Update". Het product wordt verwijderd uit de winkelwagen. U kunt het aantal stuks van een product wijzigen in de kolom "Aantal". Als u daarna op "Update" klikt, worden de juiste prijzen getoond.
5. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?
Als u online een bestelling plaatst en uw e-mailadres heeft doorgegeven, ontvangt u direct een orderbevestiging via e-mail. Hierin vindt u een overzicht van uw bestelling.
6. Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
U kunt bestellen vanuit Nederland, Duitsland en Belgie als u betaalt via de methode bankoverschrijving, Paypal of Ideal
7. Kan ik nagaan waar mijn bestelling nu is?
U ontvangt een e-mail waarin alle informatie over de levering is opgenomen. Afhankelijk van het soort product wat u hebt besteld is er een track en trace code opgenomen waarmee u uw bestelling kan volgen.
8. Zijn genoemde prijzen incl BTW?
Alle vermelde prijzen zijn totaal prijzen incl BTW maar zonder de verzendkosten.
9. Hoe hoog zijn de verzendkosten?
U betaalt geen verzendkosten voor bestellingen boven EUR 150,00 incl BTW. Voor bestellingen met een totaalbedrag beneden EUR 150,00 incl BTW, brengen wij EUR 7,95 verzendkosten in rekening.
Bezorgen
1. Wat zijn de levertijden?
Een product wordt op werkdagen binnen 24 uur na ontvangst van uw betaling of als u aangeeft dat u onder rembours wenst te ontvangen verzonden. Indien een product levertijd heeft, staat dit bij het product vermeld. Wij verzenden met Postnl, DPD en DHL.
2. Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Als u niet aanwezig bent op het moment dat de postbode met uw bestelling (pakket) komt, ontvangt u een kennisgeving. De koerier probeert het dan op een later moment nogmaals.
3. Wat betaal ik aan verzendkosten?
De verzendkosten worden berekend over uw totale bestelling en zijn afhankelijk van het gewicht. Als u in de winkelwagen op "Afrekenen" klikt, krijgt u een overzicht van de juiste prijs en van de verzendkosten voor uw bestelling.
4. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dat kan. U kunt een ander afleveradres opgeven bij uw bestelling.
5. Ik heb mijn bestelling niet op de afgesproken datum ontvangen. Wat nu?
Uw bestelling wordt binnen 48 uur na verzending op werkdagen te geleverd, tenzij anders vermeld. Als u uw bestelling niet tijdig hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de onze klantenservice
6. Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?
U heeft een zichttermijn van 14 dagen. Na deze zichttermijn verwachten wij het pakket binnen 14 dagen retour. Zie herroepingsrecht
Retourneren
1. Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?
U heeft een zichttermijn van 14 dagen. Na deze zicht termijn verwachten wij het pakket binnen 14 dagen retour. Zie herroepingsrecht.
Betalen
1. Op welke manieren kan ik betalen?
U kunt binnen de webwinkel op vier manieren betalen: via iDEAL, via Paypal, via vooruitbetaling of levering onder Rembours.
2. Wat is iDEAL?
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, Fortis, Postbank, Rabobank of SNS Bank dan kunt u direct met iDEAL betalen. U ontvangt dan van ons een e-acceptgiro die u met IDEAL kan voldoen.
3. Wat is vooruitbetaling?
Als u kiest voor de betaalmethode vooruitbetaling, ontvangt u een e-mail met daarin alle informatie over uw bestelling en het bankrekeningnummer waarop u het bedrag binnen 5 werkdagen dient over te maken. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, wordt dit bevestigd per e-mail. Uw bestelling wordt verzonden binnen 24 uur na ontvangst van uw betaling.
4. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
Dit is afhankelijk van uw bank.
5. Hoe krijg ik mijn geld terug als ik besluit een bestelling retour te sturen?
U kan de retourprocedure hier bekijken
6. Ik heb een betaling gedaan. Hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
U ontvangt een bevestiging per e-mail zodra de betaling is verwerkt.
7. Ik heb betaald, maar geen bestelling ontvangen. Wat moet ik doen?
Als u binnen 5 werkdagen na het plaatsen van uw bestelling uw product nog niet heeft ontvangen, neemt u dan contact op met info@design-sanitair.com. Bij vooruitbetaling geldt een langere periode tussen bestelling en bezorging, omdat uw bestelling pas wordt uitgeleverd, nadat wij uw betaling hebben verwerkt.
Klachten
1. Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik doen?
U kunt telefonisch, per reguliere post of per e-mail contact opnemen met de klantenservice . Op de site klantenservice is ook de klachtenprocedure vermeld.
Mijn klantgegevens
1. Ik wil klant worden bij de webwinkel, hoe moet ik dat doen?
U kunt klant worden door een account aan te maken. Met dit account kunt u snel en eenvoudig bestellen. De webwinkel registreert u als klant, waardoor u bij een volgend bezoek niet opnieuw uw gegevens hoeft in te voeren.
2. Wat zijn de voordelen van een persoonlijke webwinkel account?
U hoeft bij een volgend bezoek niet opnieuw uw gegevens in te voeren. Daarnaast kunt u zien welke producten u al eerder besteld heeft bij de webwinkel.